[tlhIngan Hol] qep'a' cha'maH loSDIch New words and some tidbits

mayqel qunenoS mihkoun at gmail.com
Sat Jul 29 12:26:25 PDT 2017

ta wa'DIch chenmoHlu'ta'bogh vImaS. vaj, naDev, mu'tay chu' mIllogh vImaS.
ta wa'DIch velqa' luchenmoHqu'lu'chugh vaj vogh nargh Qagh. 'e' qIt.

I prefer the original file, in our case the vocabulary pictures. The more
replicas/alternate versions of the original files someone creates, the more
are the probabilities that mistakes will appear.

qunnoq