[tlhIngan Hol] deanna now I understand you

D qunen'oS d.koun at outlook.com
Tue Apr 26 05:37:10 PDT 2022

Jeff Zeitlin:
> One thing I did at outlook.com was to go to the "Junk email" settings
> (at the bottom of that panel - below "Safe senders and domains")
> You might also want to add "kli.org" and "lists.kli.org" as "Safe
> senders and domains" on that same panel.

Ok, thanks. Didn't know that.

maj, qatlho'. jIHvaD mIwvam DaDelpu'pa' DuHvam vISovbe'.

De'vID:
> Daj. QInvam vIHevpu' 'ach tlheghvam latlh QInmey vIHevbe'taH.

This is obviously due to the fact that despite qurgh's latest modifications, the problem still persists.

'op choHpu' qurgh, 'a wej mevpu' ghu'vam qay'. 'ej qaStaH ghu'vam qay', wej tlheghvam latlh QInmey DaHevpu'.

--
Dana'an
https://sacredtextsinklingon.wordpress.com/