[tlhIngan Hol] pitiful klingons.. pathetic, pathetic so-called warriors..

mayqel qunen'oS mihkoun at gmail.com
Fri Apr 9 03:19:15 PDT 2021

This is what klingons try so desperately to imitate.. Sweet dreams..
SuvwI'pu'na' rurchu'meH tlhInganpu', nIDqu'taH. vIvup..

https://www.youtube.com/watch?v=uTTh3AINdU8

us:
Vikings Series, Season 05 1st part, ep. 10.

Ivar the boneless:
Are we afraid of death? No!
We do not intend to die in our beds as old men.
Victory is all the better when it is hard won.
Valhalla awaits us! Forward my brothers! Forward!

tlh:
vikings lut mIr, DIS vagh, 'ay' wa'DIch, lut wa'maH.

HomDu' Hutlhbogh ivar:
maHeghvIp'a'? ghobe'!
QongDaqmeychajDaq Heghbogh loD qan DIrur 'e' wIHech'a'?
yay' bajlu'chugh, nIv yay'vam.
nuloS valhalla! HIv, loDnI'pu'wI'! HIv! HIv!

~ Dana'an