[tlhIngan Hol] Maltz about terraforming

Felix Malmenbeck felixm at kth.se
Tue Feb 6 07:19:06 PST 2018

== baS *ghe'tej* bI'reS ==

*ghe'QeD*. Hap Qur yajmeH 'ej ngoSmeH 'ej ghe'moHmeH QeD 'oH. vabDot ngIDvoSvaD qol'om mojmoHlaH *ghe'tej* po'.
'ach QeDna' 'oHmo' *ghe'QeD*'e', chutmey but pabchu': vay' chenmoHmeH *ghe'tej*, qav'ap nIb ghajbogh vay''e' weSnIS. qav'ap nIb chut'a' 'oH.

'ach qaStaHvIS ramvetlh, ngoD wIghoj: 'op Dolmey qav'apmey ngaSbe' yutlhegh motlh.

QeD chutmey DISov jIH loDnI'wI' je. qav'ap nIb chut'a' wISov 'ej vay' wISuqmeH latlh wIpolHa' net poQ 'e' wISov. 'ach pagh wIQejbogh wIghaj 'e' wIHar. mamuj.

[An attempt to translate a quote from the first episode of Fullmetal Alchemist:

http://animetranscripts.wikispaces.com/Fullmetal+alchemist+%3E01.+Those+Who+Challenge+the+Sun ]