[tlhIngan Hol] suffix {-qang} and {-Qo'}

Steven Boozer sboozer at uchicago.edu
Thu Oct 19 13:36:24 PDT 2017

All the examples I know of -Qo' used with another suffix:

bIjatlhQo'chugh
if you refuse to speak. (TKD)

choja'Qo'chugh
if you won't tell me, if you refuse to tell me (TKD)

bISaqQo'chugh vaj bIHegh (STID)

HIHoHvIpQo'
don't be afraid to kill me! (TKD)

'ang'eghQo' quv Hutlhbogh jagh neH ghobtaHvIS ghaH
Only an enemy without honor refuses to show himself in battle. (TKW)

quv HIja'chuqQo'
Don't speak to me of honor. (PB)

--
Voragh