[tlhIngan Hol] At the qepHom ask about the vonlu'

mayqel qunenoS mihkoun at gmail.com
Mon Nov 20 06:54:14 PST 2017

lieven, 'oqranD Daghelta'mo' jIbel, 'ej belbej je tlhIngan ghojwI'pu' nugh.

because you have forwarded the questions to 'oqranD, I'm pleased and so is
the klingon community.

reH, jangDI' 'oqranD, Dub tlhIngan nugh Hoch, vabDot wa' nuvvaD neH jangDI'.

always, when 'oqranD replies, the entire klingon community benefits,
including when he replies for just a single person.

DaH, HIyajHa'Qo'. DI'ruj vIyajlaHchu'. 'ej DI'rujvam vIyajchu'mo'
-meqvammo'- reH jIqap. qap pagh net jalchugh, vaj not maghoj.

don't misunderstand me, I understand perfectly the situation, and exactly
because of this reason I insist.

because if noone insisted, then we would never learn.

~ nI'ghma