[tlhIngan Hol] qep'a' cha'maH loSDIch New words and some tidbits

Felix Malmenbeck felixm at kth.se
Sun Jul 30 14:30:16 PDT 2017

bIlugh. wa' ben tlhIngan nev'aQ Duj pu'jIn'e' 'angpu' renwI'. ngugh peghtaHmo' De'vam, pu'jIn So'pu' 'ach tlhoy paS; tu'lu'pu' 'ej labqa'lu'ta'.

http://trekcore.com/blog/2016/06/rumor-new-trek-2017-production-designer-chosen/

qen De'vam peghHa'lu'ta'.

http://www.startrek.com/article/star-trek-discovery-gallery-opens-at-comic-con

nev'aQ Duj pu'jIn: