[tlhIngan Hol] the ancient cat gave its' place to ...

mayqel qunen'oS mihkoun at gmail.com
Thu Jan 20 05:47:31 PST 2022

As someone may have noticed, as of yesterday I changed my avatar. I
decided to retire the ancient cat, since after being alive for
thousands of years, it isn't in the mood anymore to concern itself
with emails.

And so the ancient cat gave its' place to the only true virgin goddess
of Greece, to the only goddess whose temple has been voted as the most
beautiful building in the world..

The ancient cat gave its' place to Athena.

wa'Hu' avatarwIj vIchoHpu' chaq wejHa' 'e' tu' vay'. vIghro' tIQvaD
'utlh vImojmoH 'e' vIwuq. qaStaHvIS SaD law' DIS, yIntaH vIghro' tIQ,
vaj jabbI'IDmey DIghqangbe'choHpu'.

DaH vIghro' tIQ tampu' paghna' ngaghpu'bogh 'elaDya' Qun neH, 'ej
tera' qach'e' Qunvam chIrgh 'IH law' Hoch 'IH puS net wuq,
laplu'pu'DI'.

DaH athena tu'choHlu'pu'. vIghro' tIQ tu'lu'be'.

--
Dana'an
https://sacredtextsinklingon.wordpress.com/