[tlhIngan Hol] what happens when the bounce score reaches 10.0???

D qunen'oS mihkoun at gmail.com
Sat Apr 23 07:50:44 PDT 2022

When the problem of mailing list posts not being delivered started, my
preferences page was saying that my bounce score was 2.0 out of 10.0. Today
is says that it's 4.0.. Do I want to know what'll happen when it reaches
10.00??

tetlhvam QInmey vIHevbe'choHpu'DI', jIHvaD SovmoH tetlhvam DuHmey Daq: cha'
'oH bounce score'e', 'ej wa'maH 'oH 'aqroSDaj'e'. DaHjaj loS 'oH. wa'maH
mojDI', qaS nuq? jISov vIneH'a'???

--
Dana'an
https://sacredtextsinklingon.wordpress.com/