[tlhIngan Hol] 'elaDya' lalDan - lam'a' Say'choHghach je ~ 'ay' cha'

mayqel qunen'oS mihkoun at gmail.com
Fri Oct 8 12:12:21 PDT 2021

SuStel:
> DojchoH DaqlIj. majQa'! yISachtaH.

en

Thank you!

It means a lot to me that you like it, since it is you who gave me the
ability to write/translate the texts of that site.

If you hadn't answered thousands of questions (literally) through the
years, I wouldn't be able to write even "my name is.." in klingon, let
alone write the complex texts of that site.

It's your patience and willingness to share your *very* impressive
knowledge which made it possible for me to talk in klingon about complex
concepts as e.g. miasma and katharsis.

One thing I quickly realized by reading your replies through the years, is
that you have studied a lot about grammar, and I know that the knowledge
you have didn't come easily; it took a lot of time and effort.

So, I'm really grateful you've been willing to share your hard-earned
knowledge..

..And one of the reasons I created that site was in order to put to use
everything you taught me.

So I'm very happy that you like it! In time it will expand and one day it
will be the site with the longest klingon content. And this will have been
made possible because of your help, and everything you've taught me.

(tlh:

qatlho'!

Daqvam De' vImughmeH, 'ej pa' jIqonmeH, jIHvaD laH 'ut Danobpu', vaj DaH
'Internet Daqvam DaparHa'mo', jIQuch.

qaStaHvIS DISmey vorgh, SaDlogh jIghelpu', 'ej ghIq jIghelqa'pu', 'ej reH
jIHvaD bIjangpu'. not jIHvaD bIjangpu' net jalchugh, DaH vabDot < pongwIj
'oH ... > jIjatlhlaHbe'bej. 'ej Daqvam mu'tlheghmey Qatlh vIqonlaHbe'chu'.

DaH, tlhIngan Hol vIlo'taHvIS, vabDot qech'a'mey Qatlhqu' vIrIchlaH (miasma
katharsis je rurbogh qech'a'mey). jIHvaD SovlIj Dojqu' Dabonqangmo', 'ej
bItuvmo' laHvam vIchavpu'.

qaStaHvIS DISmey vorgh, jangmeH QInmeylIj vIlaDchoHtaHvIS, nom vay'
vItlhojpu': pab DaHaDchu'pu', 'ej pab DayajlaHmeH, bIvumchu'pu'.

SovlIj DachavmeH, bIvumchu'pu'; 'ej jIHvaD Sovvam Dabonmo', tlho'na'wIj
Daghajchu'.

'ej Sovvam Dabonpu'bogh vIlo'meH je, 'Internet DaqwIj vIchenmoHpu'.

vaj Daqvam DaparHa'mo', jIQuchchu'! tuch, qaStaHvIS jarmey, SachtaH Daqvam,
'ej tagha' tlhIngan Hol 'Internet Daqmey'e' Daqvam tIn law' Hoch tIn puS;
'ej wanI'vam qItmoHpu' QaHlIj, Hoch DaghojmoHpu'bogh je.

--
Dana'an
https://sacredtextsinklingon.wordpress.com/