[tlhIngan Hol] naDev tlhIngan Hol neH vIlo'.

mayqel qunen'oS mihkoun at gmail.com
Tue Nov 30 08:30:20 PST 2021

charghwI':
> qechmey law’ vIghaj, ‘ach roD jIjatlhDI’ ‘IjwI’ vIqel. ‘IjwI’vaD Daj’a’ qech?

You don't write klingon in order to provide entertainment for others;
you write in klingon because you enjoy using the language. The hell
with what others may find interesting or not. If they don't like it,
that's why the delete button's for.

I never gave a rat's ass whether people find interesting what I write.
And after all why should anyone care about greek gods, owls, sith
lords, and ancient sayings?

And I find the very idea of caring about whether someone finds
anything interesting disgusting. This insecurity and willingness to
please sickens me. As I usually say, it's supposed to be the warrior's
tongue; not the ass-kisser's tongue.

latlhpu'vaD vay' lutIvbogh DanobmeH, tlhIngan Hol Dalo'chugh, bImuj.
Holvam Dalo' 'e' DatIvmo'. tlhIngan Hol yIlo', naDev QInmey
DaqontaHvIS. Daj QInmeylIj pagh Dajbe' 'e' luDam latlh 'e' yISaHbe'
jay'. QInmeylIj parchugh, < QIn Qaw' > leQ lu'uylaH.

'elaDya' Qunpu', lIrmey, sith joHpu', chulbogh mu'tlhegh tIQ
lujatlhlu'pu'bogh je bop QInmeywIj, 'a Hochvam SaH pagh, 'ej qatlh
SaHnIS? ngoDvam vISov 'a not jISaHchoHpu' jay'.

< Daj QInmeywIj 'e' luDam'a' latlh? > SIvchoHchugh vay', 'up ghu'vam.
'upchu' belqangchoHmoHghach, 'ej jeQbe'wI'pu' vIvup. SuvwI' Hol 'oH
tlhIngan Hol'e'; torwI' Hol 'oHbe' jay'.

--
Dana'an
https://sacredtextsinklingon.wordpress.com/