[tlhIngan Hol] I distinctively remember..

mayqel qunen'oS mihkoun at gmail.com
Thu Jul 29 07:30:04 PDT 2021

en

In the 300 movie, there's a scene where Xerxes says to Leonidas "I will
erase even the memory of Sparta from the histories [...] The world will
never know you existed at all". I distinctively remember, that when I first
saw this scene, the thought which immediately came to my mind was "Yeah..
good luck with that, a**h***..".

Just something I needed to share..

tlh

300 much; pa' 'ay' le' tu'lu'. *leonidas*vaD jatlh *xerxes*: < vabDot
qunmeyvaD *sparta* pong vIqawbe'moHchu' [...] SuyInpu' not 'e' SovchoH qo'.
> pIj 300 'ay'vam vIbejpu', 'a wa'logh 'ay'vam vIbejpu'DI', SIbI' yabwIjDaq
narghpu' mu'tlhegh veb: < wejpuH.. ngoQvam DachavmeH, bInIDtaHvIS,
bIDo'jaj, Sa'Hut qung.. >. wanI'vam vIqawchu'.

vay' vIbonnISpu'bogh..

~ Dana'an