[tlhIngan Hol] hard truths about the future

mayqel qunen'oS mihkoun at gmail.com
Sat Dec 18 06:54:03 PST 2021

This a continuation of a discussion having started at the following thread:

http://lists.kli.org/pipermail/tlhingan-hol-kli.org/2021-December/018855.html

There I wrote:

http://lists.kli.org/pipermail/tlhingan-hol-kli.org/2021-December/018866.html
http://lists.kli.org/pipermail/tlhingan-hol-kli.org/2021-December/018867.html
http://lists.kli.org/pipermail/tlhingan-hol-kli.org/2021-December/018869.html

In this thread I'll explain in detail why I wrote what I wrote, and what
exactly it is that I meant.

But because a lot needs to be said, and translated in klingon too, since
they don't concern grammar, I'll be gradually adding to this thread each
individual post.

I'm really sorry that some will be irritated, but the truth needs to be
heard.

QIn tlhegh pImDaq taghpu' wa' ja'chuqghach. QIn tlheghvetlh Daq:

http://lists.kli.org/pipermail/tlhingan-hol-kli.org/2021-December/018855.html

pa' jIjatlhpu':

http://lists.kli.org/pipermail/tlhingan-hol-kli.org/2021-December/018866.html
http://lists.kli.org/pipermail/tlhingan-hol-kli.org/2021-December/018867.html
http://lists.kli.org/pipermail/tlhingan-hol-kli.org/2021-December/018869.html

QIn tlheghvamDaq Hoch vIjatlhpu' vIQIjchu', 'ej mu'wIj luyajHa'be'lu'meH,
Hoch vIjatlhnISbogh vIjatlh.

'a Doch law'qu' vIjatlhnISmo', ('ej pab lubopbe'mo', Hochvam vImughnIS je),
pay'Ha' QIn tlheghvamDaq QInmey vIngeH.

'op berghchoHmoH QInmeywIj, 'ej jIQoS, 'a vIt 'otHa'nISlu'.

--
Dana'an
https://sacredtextsinklingon.wordpress.com/