[tlhIngan Hol] both are equally useless

mayqel qunen'oS mihkoun at gmail.com
Wed Aug 25 05:59:39 PDT 2021

Recently I saw a picture of two cats, posted by their owner; and their
owner had written under the picture: "I named one 'prayer' and the other
'hope', since both are equally useless".

At first, seeing the pic of the two silly cats, and the things their owner
wrote, I laughed.. But then I realize he was right.

I don't know whether his cats were truly useless, but prayers and hopes
definitely are.

qen cha' vIghro' mIllogh vIleghpu'; mIlloghvam 'agh vIghro'meyvam ghajwI'.
mIlloghvam bIngDaq qonpu' nuvvam: < wa'vaD {QunvaD jatlh} vIpong, latlhvaD
{tul} vIpong. lI'Ha'chu'mo' wa', 'ej jaSHa' lI'Ha'chu'mo' latlh, bIHvaD
pongmeyvam vIwIvpu' >.

bI'reS, cha' vIghro'vam Dogh mIllogh vIleghpu'DI', jIHaghchoHpu'.. 'a lugh
loDvam ghIq 'e' vItlhoj.

lI'Ha'chu' vIghro'meyDaj 'e' vISovbe'; 'a QunvaD jatlh vay' qoj tul vay';
lI'Ha'bej wanI'meyvam.

~ Dana'an