[tlhIngan Hol] two klorns of bloodwine, a bottle of water

Will Martin willmartin2 at mac.com
Thu Apr 29 08:08:32 PDT 2021

And just to offer other alternatives:

‘Iw HIq vItlhutlhmeH cha’logh HIvje’wIj vIlo’.

‘Iw HIq yap vItlhutlh vIneHmo' cha’logh HIvje’wIj vIlo’.

‘Iw HIq’e’ cha'logh HIvje’ vIlIchchu’pu’ ‘ej vIchImmoHchu’pu’. HIvje’ vIroS. pup ‘Iw HIqvetlh.

‘Iw HIq vItlhutlh. SIbI’ HIvje’wIj vIlIchqa’ ‘ej vItlhutlhqa’.

[Setup for an old joke about three Irish brothers:]

‘Iw HIq’e’ jIHvaD, DachtaHbogh cha’ loDnI’wI'vaD je  wej HIvje’ vIlIch. Hoch vItlhutlh.

charghwI’ ‘utlh
(ghaH, ghaH, -Daj)