[tlhIngan Hol] Let us rejoice in their ruin

mayqel qunen'oS mihkoun at gmail.com
Mon Apr 5 07:20:33 PDT 2021

vikings lut mIr, DIS vagh, lut wa'.

'Inglan luyotta' vikings, 'ej Heghpu' 'Inglan voDleH (ecbert). Heghpu'bogh
voDleHvaD jatlh bishop heahmund:

eng:

Ecbert, our martyred king, hear my prayer.

Let the wrath of God fall upon these heathens, who desecrate the holy
places of our land. Let them suffer at our hands. Slaughter them in battle.
Cut them down like the ears of corn at harvest. Let us rejoice in their
ruin, and drive them back into the sea from whence they came. And let God's
holy church arm itself against these worshippers of the devil. And let this
war never end, until not a single pagan lives or breathes.

Ecbert, martyr, hear my prayer.

tlh:

ecbert, voDleHma' 'anmoHlu'pu'bogh, jIHvaD chabalwIj yIqaSmoH.

Qun QeH'a'vaD, Sepmaj Daqmey watlh watlhHa'moHbogh nuvvam'e', Qunpu' ngeb
quvmoHbogh nuvvam'e' tImupmoH. ghopDu'majDaq tIbechmoH. may'Daq tIpeq.
yoblu'taHvIS, meyIS San'emDermeyvo' tIr chevlu'; jaSHa' porghmeychajvo'
ghIvchaj tIchev. lot'a'chajmo' ghobelqu'choHmoH. chaHvaD ghoDoHmoH, 'ej
chaHvaD, bIQ'a', mungchaj yIjaHmoH. devil luquvmoHbogh 'ej luQejbogh
nuvvam'e' SuvlaHmeH Qun HarwI' ghom watlh, 'ej Qan'eghlaHmeH, HarwI' ghom
yIHoSghajchoHmoH. 'ej van noHvam not 'e' yIchaw', Heghpu'pa' 'ej
tlhuHbe'choHpu'pa' Hoch Qunpu' ngeb quvmoHbogh nuvpu'.

ecbert, HarwI' 'anmoHlu'pu'bogh, jIHvaD chabalwIj yIqaSmoH.

~ D
woe unto you scribes
and pharisees hypocrites