[tlhIngan Hol] why we shouldn't do transcriptions

mayqel qunen'oS mihkoun at gmail.com
Thu Feb 27 05:21:22 PST 2020

fse:

Of course, don't get me wrong..

I respect each person's choice to transliterate; after all that's why
there's that beautiful button, called "delete", right ?

But I remember once, trying to read the previously mentioned gospel, only
to end up nearly smashing my computer against the wall, unable to make
sense of the transliterations..

tlh:

'ach, HIyajHa'Qo'..

DIvI' Hol ngutlhmey tam vay' neHchugh, vaj DIbDaj 'oH, 'ej vIvuv. 'ej
meqvammo', leQvetlh 'IH tu'lu', "delete" leQ, qar'a' ?

'ach, gospel Dellu'pu'bogh vIlaDmeH pa'logh jInIDta', 'ej tugh tlhoS
tlhoy'Daq De'wI'wIj vIvo'ta', tamtaHghachmey vIyajlaHbe'pu'mo'..

~ mayqel qunen'oS