[tlhIngan Hol] Do qep

Jackson Bradley j.monroe.bradley at gmail.com
Mon Aug 3 08:36:17 PDT 2020

Hey gang!

I'm trying out a new qep this week called the Do qep (speed meeting.) It'll
be taking place Monday to Friday from 4:15 to 4:30 EDT on Zoom. The link
can be found on the KLI's event page.

This week I'm just testing it out, seeing if it's of interest to folks to
have a daily opportunity to chat in Klingon.

This is a time just sit down and chat, so not exactly lessons. However,
listening practice is very important when learning any language so I
encourage you to come even if you can't say much!

https://www.kli.org/events/
<https://www.kli.org/events/?fbclid=IwAR1ZQuySowQSV0BXKdpxtEBds5LXenpgPz0wTXzTbPEUXbjR6xL8J_f5PJU>

Best,

DeSDu'

--------------------------------------

HIqIm, Hoch!

Hoghvam qep chu' vIwaH. 'oHvaD *Do qep* vIpong. DaSjaj buqjaj je qubbID
qaS. jajmeyvetlh 16v15r 16v30r je qubbID qaS rep. tlhIngan Hol yejHaD wanI'
'ISjaHDaq wanI'vam wIv Samlu'.

Hoghvam wanI'vam vIwaH neH. Hoch jaj tlhIngan Hol lujatlhmeH 'eb luneH
ghotpu' vISov vIneH.

qaStaHvIS qepvam chu' majawtaH vaj ghojmeH mIw 'oHbe'. 'a potlhqu'ba'
'IjmeH laH Hol ghojlu'taHvIS net Sov vaj vabDot mu' law'
bojatlhlaHbe'chugh, SujeSmeH SatungHa'!

https://www.kli.org/events/
<https://www.kli.org/events/?fbclid=IwAR12TJnzot9c7Tc-2NXGkd8AtzQCNaEnF_RAL5-7caY8N2c4xUA-B_KY6_w>

rIn.