[tlhIngan Hol] 'eSrIv wej

Jackson Bradley j.monroe.bradley at gmail.com
Thu Oct 31 14:40:30 PDT 2019

(English will follow)

peqIm!

tugh tagh jar chu' vaj DaHjaj tlhIHvaD *'eSrIv *chu' vIbon! 'ej Dunbej
jarvam 'eSrIv! maHvaD Dunqu'bogh jInmol Daj lungeHlu'pu'. ghuQ, Quj je, lut
je, DIHevpu' 'ej vabDot *pamqIn naH *nanmeH HIl'aD wIHevpu'! wejmaH wej
tenwalmey ngaS jarvam 'eSrIv.

yIlaD 'ej yItIv!

jar wa'maH cha' 'eSrIvvaD jInmol Daghaq DaneHchugh, QuvvamvaD QIn yIngeH:
ghoboq at gmail.com

-DeSDu'

---------------------------------------

Greetings!

As we prepare for a new month, I present to you the newest edition of
*'eSrIv*! And what a fantastic edition it is! We have received a number of
wonderful contributions including poetry, games, prose, and even some
instructions on how to carve pumpkins! All told, this month's issue is a
whopping 33 pages long!

yIlaD 'ej yItIv!

If you wish to contribute for December's issue, please e-mail me at
ghoboq at gmail.com

-DeSDu'