[tlhIngan Hol] What would you do ?

mayqel qunen'oS mihkoun at gmail.com
Wed May 29 09:36:52 PDT 2019

Saghel vIneH
I want to ask you

tawDaq bIyIt
you walk at the street

'ej pay', *dog* Dalegh
and suddenly you see a dog

wa' qablIj mIllogh ghaj *dog*vam, milloghvamDaq turmIqDaq vuj, 'ej
mIlloghDaq mu'qaDmey bachtaH
this dog has a picture of you, on which it pisses, and at the same
time it curses you

*dog*vamvo', mIlloghvam DatlhaplaHbe', 'ej SuQumlaHbe' SoH *dog*vam.
you can't take that picture from the dog, and you can't communicate
with it either

'ach, *dog*vam Dalegh SoH neH; leghlaH pagh latlh
but only *you* can see this dog; noone else can

ghoplIjDaq, nISwI' tu'lu'..
at your hand there is a disruptor

*dog*vam DangabmoH pagh *dog*vam DangabmoHbe' ('ej *dog*vam Dalon);
wIv DawIvbogh yIngu'.
do you vaporize that dog, or do you leave it alone and just continue walking ?

~ m. qunen'oS
I interrupted my ancient cat story to post this