[tlhIngan Hol] doubly {-meH}ed nouns

Daniel Dadap daniel at dadap.net
Wed May 15 14:36:07 PDT 2019

> On May 15, 2019, at 16:23, Will Martin <willmartin2 at mac.com> wrote:
>
> I’m one of the worst abusers. That’s part of what pisses me off so much. There’s so much here, in English, to respond to, I don’t have time to use the language.

vaj qaqaD: pab rIchlu'DI', vay' DaQIj DaneHchugh, tlhIngan Hol yIlo'. DIvI' Hol lo'mo' neH vay' jangmeH DIvI' Hol lo'nISbe'lu'. tlhIngan Hol yajchu' ghelwI'pu' HochHom. chaq Dumer ngoDvam. 'ej yajbe'chugh, chaq QInlIj yajchoH 'e' nIDtaHvIS Hol ghoj. chaq jatlh «jIyajbe'» 'ej DamughlaH qoj mughlaH latlh. Qap Hoch.