[tlhIngan Hol] Morskan and the unidentified “regional dialect” in PK

mayqel qunen'oS mihkoun at gmail.com
Tue May 14 07:18:29 PDT 2019

SuStel:
> rut 'Il ghelwI'. chaq chaHvaD bImayHa'. loQ yIgharchoH.

bIlugh, 'amerI'qa' jupwI'..
you're right my american friend..

Do'Ha', motlh, mugheltaHvIS nuvpu', qatlh Hol chenmoHlu'pu'bogh Daghoj
?, wIvvam luvaqbej. 'e' vIjembej. bI'reS, jIjotlaHtaH.. 'e' vIchav. 'a
tagha' jIpuQpu'..

Unfortunately, usually, while people are asking me, why do you learn a
constructed language ?, I realize that they are actually mocking that
choice.. At first I managed to remaln calm, but eventually I was fed
up..

~ m. qunen'oS
keep calm and learn klingon