[tlhIngan Hol] 'Iv ghaH baHwI''e'

Daniel Dadap daniel at dadap.net
Thu Mar 21 02:43:47 PDT 2019

> On Mar 21, 2019, at 05:36, Daniel Dadap <daniel at dadap.net> wrote:
>

>> On Mar 21, 2019, at 05:21, Lieven L. Litaer <levinius at gmx.de> wrote:
>>
>> jatmey chovnatlh loSDaq mu'mey lughItlhlu'.
>
> 'a nuqDaq jatmey vISamlaH? tlhIngan Hol yejHaD weQmoQnaQ DaqDaq 'ay''e' ngaSbogh jatmey tetlh neH vItu'law'.

vabDot tlhHy mabwIj vIngaQHa'moHDI' jatmey vInaw'laHbe'law'.

(As an aside, I was originally going to write {jatmeyna'} in the sentence above, but that violates suffix order. {jatna'mey} didn’t seem quite right, since {jatmey} is the name of the thing, and is already a grammar violation, albeit an intentional one. I’m not talking about actual tongues here; I’m talking about something named after tongues. Where would I put a type one or two noun suffix to modify {jatmey}, when reverting to the KLI publication that goes by that name?)