[tlhIngan Hol] A klingon would never say..

mayqel qunenoS mihkoun at gmail.com
Mon Feb 4 09:46:46 PST 2019

Qo'noSDaq yIt wa' tlhIngan Hol ghojwI', 'ej pa' yIttaHvIS tlhej qeylIS
A klingon student was walking on kronos and kahless was accompanying him

joH'a'wI', jatlh ghojwi'..
my lord, said the student..

roD, jIHvaD jatlhtaH 'op ghojmoHwI'pu'wI':
regularly, some of my teachers tell me:

not jaSHa' jatlh lthInganpu'
klingons wouldn't say this

jItlhoj; jang qeylIS, 'ej chay' ngugh bIvangqang ?
I see, replied kahless. and what do you do then ?

ngugh (jatlhqa' ghojwi'), DuHmey chuptaHbogh vIlajqangchu'
then, replied the student, I do as they tell me

maj, jatlh qeylIS; 'ej SoHvaD jatlhchugh, yIngagh'egh; yIruch! bIngagh'egh'a' ?
I see, said kahless, and if they tell you "go mate with yourself",
will you do it ?

~ mayqel *I love maltz* qunen'oS