[tlhIngan Hol] So, said darth vader..

mayqel qunenoS mihkoun at gmail.com
Mon Feb 11 10:19:04 PST 2019

jIQochbe'; Doghqu'
ok; this is ridiculous

jImevnISba';
I need to stop;

'a jImevQo'..
but I won't..

Sor bIngDaq ba'taHvIS darth vader ghojwI'pu'Daj je, chal bejchoH darth
vader 'ej jatlhchoH:
while darth vader and his disciples were sitting below a tree, darth
vader looked at the sky and said:

tugh, mustafaDaq vIjaH; pa' vImeQlu'mo' jIbech, 'ej ghIq jIHegh.
soon, I will go to mustafar where burning I will suffer and die.

'ach Su'IQchoHQo', ghojwi'pu'lI'
but don't be sad my disciples

qaStaHvIS wej jaj jIHegh, a ghIq muyInqa'moH darth sidious, vaj jIcheghqa'
three days I will be dead, but then darth sidious will resurrect me,
so I will rise again

'ej chalDaq jISal, vaj pa', Hegh HovDaq, HarwI'pu'wI' vIlup, 'ej pa' mayIntaH
and at the sky I will ascend, so there, at the death star, my faithful
ones I will carry, where we will live forever

~ mayqel *I love maltz* qunen'oS