[tlhIngan Hol] tolkien was a master

mayqel qunen'oS mihkoun at gmail.com
Sun Dec 15 05:07:01 PST 2019

fse:

Reading parts of tolkien lotr, I can't find the words to describe my
amazement, of the skill that tolkien had.

His talent is beyond words.. Reading the things he wrote, and the way he
described them, brings tear to the eyes..

I can't believe, and I won't believe, that in all human history, anyone
could/can/will ever be able to even compare to him.

tlh:

tolkien lotr 'ay'mey vIlaDtaHvIS, Hol lo'meH laHDajmo', jIyay'choHchu'. 'ej
wanI'vam vItlhchu'ghach vIDellaHbe', vabDot mura'meH vay', jatlhchugh:
mayqel, yay'chu'ghachlIj yIDel !

tolkien laH'a' DellaH pagh.. lutmeyDaj vIlaDtaHvIS, 'ej DelmeH laHDaj HoS
vItlhojtaHvIS, tlhoS jISaQchoH.

qaStaHvIS Human qun Hoch (pa'logh qun, poHvam qun, tuch qun je), tolkien
laH chIwlaH vay'; DaH 'e' vIHarQo'. not mu'meyvam vIHarqang.

paghlogh !

~ mayqel qunen'oS
no long slow sleep of death embalbed
we will burn like the heathen kings before..