[tlhIngan Hol] What would you understand if..

Daniel Dadap daniel at dadap.net
Sun Apr 28 09:02:12 PDT 2019

> Read :
>
> {ghogh HablI'wIj jIH vIngaQHa'moHmeH, jIHDaq yay vIwev}
>
> Would you understand, what I hope you would ?

Makes sense to me, but the {yay} seems redundant: {jIHDaq jIwev} is probably sufficient.

Also, this is just a personal preference, but I prefer {QumwI'} to describe the type of {ghogh HablI'} on which such a thing is possible.

jIQummeH pIj janvam vIlo'taH. vabDot DaH vIlo'taH. 'a pIjHa' ghogh lI' pagh Hev QummeH janwIj. wejmaH vagh ben narghpu' tlhIngan Hol mu'ghom. ngugh ghogh janmey neH bIHtaH ghogh HablI'mey. jIHmey Hutlh, vaj jIHDaq wevlaHbe' vay'. 'a DaH QubchoHbej ghogh HablI'meyvam nap.