[tlhIngan Hol] {boQwI'} for iOS

mayqel qunenoS mihkoun at gmail.com
Sun Mar 11 09:00:52 PDT 2018

maj !
good !

ben law', ios vIlon 'ej android vIwIv. DaH, qaSpu' DIS law', 'a wIvvam
vIpaybe'.

many years ago I abandoned ios in favor of android. now, years later I
haven't regret this choice

ios lo'wI'pu'vaD boQwI' Danaw'moHta', 'ej potlhqu'; taghwI'vaD 'ut boQwI',
'ej tlhIngan Hol vIghojchoHtaHvIS boQwI' vIlo'laHbe' net jalchugh, vaj
Holvam vIghojlaHbe'bej.

you have made boQwI' available for ios users and this is very important.
boQwI' is essential for the beginner, and while I was beginning to learn
klingon, if I hadn't boQwI' then I would definitely be unable to learn.

bIvumta'mo', tlhIngan wo' DaquvmoHta' !
your work brought honor to the klingon empire !

majQa' !
well done !

~ nI'ghma