[tlhIngan Hol] The combination of {-moH} and {-laH}

mayqel qunenoS mihkoun at gmail.com
Mon Dec 3 09:20:34 PST 2018

De'vID:
> Do you just sit around all day dreaming up ambiguous Klingon
> sentences so you can ask us to clarify them?

HaHaHa ! qaStaHvIS 'op jaj, jaSHa' jIvang..
hahaha ! somedays I'm doing that..

'ach, DaHjaj SuStelvaD jIjangtaHvIS, {-moH} {-laH} je ghu'vam qay'
vIbamchoH, ngaSbogh tlhIngan mu'tlhegh'e' vIghItlhtaHvIS.
but today, while I was replying for SuStel, I encountered the {-moH} and
{-laH} problem, while I was writing a klingon sentence, which contained
them.

~ mayqel qunen'oS