[tlhIngan Hol] Alpha

Juliana Bukoski jfbukoski at gmail.com
Fri Aug 17 14:35:43 PDT 2018

wa'Hu' much chu' "Alpha" vIbej. ben law' qaS lut (Saj ghajpa' Humanpu') 'ej
wamwI' Qup bop. Dajqu', DIvI' Hol lujatlhbe'mo' loDHom, chuDDaj je. juHwIj
vIcheghDI', HolDaj bopbogh De' vInej, 'ach pagh vISamlaH. Holmey bopbogh
ngoD law' SuSov tlhIH, vaj Satlhob: nuq 'oH Holvam'e'? Sov'a' vay'?

I just saw the new movie "Alpha" and happily the prehistoric humans did not
speak English, but I can't find any information on what they were speaking.
Just wondering if anyone happens to know anything about it?

Juliana