[tlhIngan Hol] Alpha

Lieven L. Litaer levinius at gmx.de
Sat Aug 18 01:17:50 PDT 2018

Am 17.08.2018 um 23:35 schrieb Juliana Bukoski:
> juHwIj vIcheghDI', HolDaj bopbogh De' vInej, 'ach pagh vISamlaH. Holmey
> bopbogh ngoD law' SuSov tlhIH, vaj Satlhob: nuq 'oH Holvam'e'? Sov'a' vay'?

no' Hol 'oHbej. :-)

muchvamvaD Hol chu' 'oghta' much chenmoHwI'. *wIqI'pe'DIya'*Daq De' puS
DaSamlaH.

> I just saw the new movie "Alpha" and happily the prehistoric humans did
> not speak English, but I can't find any information on what they were
> speaking. Just wondering if anyone happens to know anything about it?

It's an invented language created for the movie.

from:
https://www.washingtonpost.com/goingoutguide/movies/alpha-is-a-boy-meets-wolf-love-story-set-in-the-ice-age-and-yes-it-works/2018/08/15/0eabb40c-9d99-11e8-843b-36e177f3081c_story.html

--
Lieven L. Litaer