[tlhIngan Hol] Art of War

demonchaux.aurelie demonchaux.aurelie at gmail.com
Wed Aug 1 21:30:42 PDT 2018

chong! paqvam vIje' vIneHchu'!'ach... vIraSDaq paq ngeHQo' ngevwI'chay' vIje'laH ?
Awesome! I would totally love to buy it! Except, Amazon says it doesn't ship to France :(
Is there another way I could buy it?
Is the KLI planning to distribute it through their online shop, as they have done before for other Klingon books?
qatlho'!

Envoyé depuis mon smartphone Samsung Galaxy.
-------- Message d'origine --------De : Agnieszka Solska <agnpau1 at hotmail.com> Date : 02/08/2018  04:36  (GMT+01:00) À : tlhingan-hol at lists.kli.org Objet : [tlhIngan Hol] Art of War

'op ben "Art of War" qonta'bogh Sun Tzu vImugh. tlhIngan Hol, DIvI' Hol je vIlo'. DaH AmazonDaq paqwIj ngevlu'. Hardback chovnatlh neH tu'lu'. tugh paperback chovnatlh
 ngevchoHlu'.

 'ISqu'

https://www.amazon.com/Sunzis-Art-War-Agnieszka-Solska/dp/0964434571/ref=sr_1_2?s=books&ie=UTF8&qid=1533177130&sr=1-2

SKI The hardback version of my Klingon (and English) translation of Sun Tzu’s Art of War is now for sale on Amazon. The paperback version should be available soon.