[tlhIngan Hol] Spoils of war

mayqel qunenoS mihkoun at gmail.com
Thu Sep 14 09:14:49 PDT 2017

*nIqolay Q:*
*> toH! mayqel, nom jIghoH, 'ach QIt jIyaj.*

qay'be', nIqolay Q ! naDev, juppu' maH. pIj, qa' DI'onmey le' ghajmo' Hoch
nuv, chaq wa' yajHa'laH latlh. 'a mavuvchuqbejmo', tagha', not qay'wI'
tu'lu'.

No problem nIqolay Q ! We're all friends here. Often, because of the unique
character traits of each person, perhaps one can misunderstand the other.
But since we definitely respect each other, at the end there is never a
problem.

qunnoq