[tlhIngan Hol] pagh 'eb tu'lu'DI'..

Alan Anderson qunchuy at alcaco.net
Fri Sep 15 01:03:03 PDT 2017

On Fri, Sep 15, 2017 at 2:09 AM, mayqel qunenoS <mihkoun at gmail.com> wrote:

> 'a, chaq SIvmo' latlhpu', jIghItlh: DIvI Hol lo'lu'chugh, pIj {maH}
> lo'lu'. 'a {maH} lo'lu'taHvIS, Hoch nuvpu' bopbe'bej mu'mey'Daj.

bIqar. rut 'IjwI' bopbe' mu'tlhegh jatlhbogh «maH».
DaH De' nap Da'ang 'e' neH vItlhob: 'Iv Da'oS?
'Iv chaH nIngaSbogh «maH»'e'?

vay' Daj vItu'. bIja'pu':

> qaStaHvIS yIn, mamobchu'.

Sumobchugh tlhIH, chay' lI'IQmoH «mamobchu'»? Sutay'chugh, qatlh Su'IQnIS?

It's arguably a matter of style, but I don't think there is a good reason
for your stylistic habit of stating personal opinions using the plural
{maH} instead of the singular {jIH}. If you're going to claim that you're
speaking for a group of people, I would like to know who you think that
group is.

-- ghunchu'wI'