[tlhIngan Hol] pagh 'eb tu'lu'DI'..

mayqel qunenoS mihkoun at gmail.com
Fri Sep 15 01:46:02 PDT 2017

ghunchu'wI', bIval. naDev, val Hoch nuvpu'. valbe'chugh nuv, tlhIngan
Hol ghojlaHbe'.

vaj, bIvalmo', mu'mey' {qayajlaHbe'} Dajatlhchugh, qaHarQo'. jIHvaD
{maH} lo'moHbogh meq'e', vIDelchu'ta'. QInlIj wa'DIchmo', jIjangtaHvIS
jIQIj'eghchu'.

vaj, meqmeywIj DayajlaHbej. jIbej.

chaq, jIQeHchoH DaneH, vaj meqvammo' bIgheltaH.. 'a jIQeHchoHQo'.
qaStaHvIS pa'logh, pIj choQaH, vaj wanI'vam vIqawmo', jIghoHQo'.

'a..

QInlIj cha'DIch mu'mey Qav DaghItlhtaHvIS, qatlh DIvI' Hol Dalo' ?
tlhIngan Hol vIyallaH..

qunnoq