[tlhIngan Hol] tarDIghaD

mayqel qunenoS mihkoun at gmail.com
Wed Sep 13 06:59:05 PDT 2017

So we have the following passage:

qaStaHvIS poHvam, chImchu'bogh loghDaq taHlaHtaH tarDIghaD, tera'
Ha'DIbaHHom pujHa’qu’. pa' chaw' ngoqvam baghHa’meH ’oH, De'wI' motlh
lo'laH.  'ach Do' 'e' ta' neHbe' 'oH.

"Tardigrade — the hardiest animal on the planet can exist in vacuum that
long! It could crack your password while being there with a generic
computer, and it's my luck it doesn't want to."

And with regards to this passage..

> tera' Ha'DIbaHHom pujHa’qu’

I don't see a reason of using {pujHa'qu'}. The very meaning of {pujHa'qu'}
is somewhat confusing. The words {HoS}/{HoSghaj} would definitely be
superior choices.

> pa' chaw' ngoqvam baghHa’meH ’oH

The {'oH} is useless

> ach Do' 'e' ta' neHbe' 'oH

Another useless 'oH.

Who wrote this ?

qunnoq

qaStaHvIS poHvam, chImchu'bogh loghDaq taHlaHtaH tarDIghaD, tera'
Ha'DIbaHHom pujHa’qu’. pa' chaw' ngoqvam baghHa’meH ’oH, De'wI' motlh
lo'laH.  'ach Do' 'e' ta' neHbe' 'oH.

"Tardigrade — the hardiest animal on the planet can exist in vacuum that
long! It could crack your password while being there with a generic
computer, and it's my luck it doesn't want to."

//loghaD