[tlhIngan Hol] soliciting feedback for {boQwI'}

mayqel qunenoS mihkoun at gmail.com
Mon Oct 23 10:39:31 PDT 2017

lup puS ret, wa' latlh Doch vIQub..
I just thought of something else..

mu'tlhegh Sar ngaS boQwI'; 'oqranD ghantoH bIH 'op'e', 'oqranD ghantoH
bIHbe' latlhmey'e'.
boQwI' has various sentences; some are canon and some aren't.

Hoch mu'tlhegh Hal 'agh boQwI', 'a pIj Halvam ghItlhwI' Sovbe' boQwI'
lo'wI'.
boQwI' displays the source of each sentence, but often the reader doesn't
know the author of that source.

ghItlhwI' ghaH'a' 'oqranD'e' ? ghItlhwI' ghaH'a' latlh'e' ?
Is 'oqranD the author ? Or is it someone else ?

vaj, Hoch mu'tlhegh 'aghtaHvIS boQwI', wa' latlh De' 'aghnIS je: ghItlhwI'
pong.
So, at each sentence, boQwI' needs to display the name of the author too.

~ nIghma'