[tlhIngan Hol] soliciting feedback for {boQwI'}

mayqel qunenoS mihkoun at gmail.com
Wed Oct 25 03:51:34 PDT 2017

jIH;
> latlh rItlhmey ghajnIS boQwI'
> boQwI' needs to have additional themes
De'vID:
> qatlh? 'utbe' bel

bel bopbe' boQwI' DuHvam vIchupta'bogh..
this feature of boQwI' which I have suggested doesn't concern pleasure

ghogh HablI'chaj jIH rItlhmey yoymoH 'op nuv; ngugh, rItlh chIS moj
rItlh qIj, 'ej qaStaHvIS wanI'vam, Doy'choH mInDu'.
some people invert the colors of the screen of their phone; as a
result, black becomes white, and this strains the eyes.

jIH:
> Perhaps, someone would like to go through the entire boQwI' data banks randomly. However, while pressing the dice, often the same word is displayed again.
> pIj qaS'a' ghu'vam? bIDo'Ha'be'chugh ghaytanHa' qaS.

Do'Ha', ghogh HablI'wIjDaq pIj qaS wanI'vam..
unfortunately, at my phone, this happens often..

~ nIghma'