[tlhIngan Hol] Saint George yIn

mayqel qunenoS mihkoun at gmail.com
Tue Oct 3 06:48:38 PDT 2017

magh jonlu'ta'bogh toD george st

*pontus pamflagonia*Daq george st luquvmoH nuv law'qu'; meqvammo', quvvam
luchIwmeH, george st chIrgh law' chenmoH. 'ej luquvmoHchu'meH, qorDu'Daq
boghchugh wa' ghu, 'ej loD ghaH ghuvam'e', vaj ghu'vamvaD george lupong.

jaSHa' vang wa' christian qorDu'; puqloDDaj nenchoHmoH, -Dochbe'bogh 'ej
nguqbe'bogh puqloD-, 'ej DIS cha'maHloghDaj yInpu'DI', mangghomDaq
muvmoHlu'.

qaS may' law'; 'ej pIj, barbarians SuvtaHvIS christians, christians mer
barbarians, vaj christians jon. jonta'DI', 'op HoH, 'opvaD toy'wI'pu'
mojmoH, latlhvaD toy'wI''a''pu' mojmoH, 'ej ghIq ngev. vaj, yaS toy'wI''a'
moj george, 'a tugh, yaSvam tlho' Suq george.

qaStaHvIS wa' DIS naQ, mourning george vav SoS je; puqchaj luSamlaHbe'mo'
SaQ. vaj, Hoch jaj, chIrghDaq lujaH, pa' tortaH, 'ej puqchaj Daq maghmeH
Qun'a', prayed chaH. 'a, Hopqu'taHvIS, prayed je george, 'ej tlhabchoHmeH
'ej qorDu'Daj ghomqa'meH, Qun'a' qoy'taH.

qaSpu' wa' DIS.. yIn george; 'e' luHar george vav SoS je. vaj, george st
lop qaSDI', SopmeH relativeschaj rIt george vav SoS je.

jajvam, Soppa' george yaS, qamDu'Daj Say'moH neH. vaj, bIQ tujchoHmoH
george. qaStaHvIS jajvam, SaQ george, 'ej vavDaj SoSDaj je leghqa'meH
george st qoy'taH. pubchoHDI' bIQ, 'ej lo'ruplu', georgeDaq nargh george
st; horse chIS lIgh, 'ej horsevamDaq george lan. ghIq juHDajDaq qem, raSDaq
chaHtaHvIS vavDaj SoSDaj mebchaj je. SIbI' merchoHchu' Hoch, 'ej miracle
DelDI' george, Quchqu'choH Hoch 'ej Qun'a' naD.

mayqel q