[tlhIngan Hol] Saint George yIn

mayqel qunenoS mihkoun at gmail.com
Sun Oct 1 03:43:13 PDT 2017

miracles of saint george

qaStaHvIS vatlh law'qu' DIS, miraclemey law' qaSmoH george st:

tut

romeDaq, george st chIrgh chenmoHlu'. 'ej chIrghvamvaD tut je' wa' be', 'a
romeDaq tut ngeHlaHbe'. vaj, wa' ram, najtaHvIS, george st legh: nItebHa'
tut lupep, 'ej bIQ'a'Daq luvo'. ghIq vem..

tagha', romeDaq nargh tut, 'ej tutvamDaq QIn tu'lu': george st chIrgh nIH
DopDaq tutvam yIlan.

qunnoq