[tlhIngan Hol] qep'a' webpage

Felix Malmenbeck felixm at kth.se
Thu Jul 6 17:06:22 PDT 2017

ngIvtaHmo' 'avwI'pu', qachDaq ghaHbe'lI' nIHwI''e'.
lojmIt ngaQHa'moHlaHbe', qachDaq ghaHlI'be' nIHwI''e'.

tlhoy waghmo' DuSaQ, ghojwI' jIHpu'be'.
qaStaHvIS wa' DIS jIlengtaHmo', ghojwI' jIHbe'pu'.
ghojmoHwI'pu' vIvuvbe'mo', ghojwI' QaQ jIHbe'ta'.
tlhoy jIroppu'mo', ghojwI' QaQ jIHta'be'.

potlhqu' natlIS, teHqu'mo':
qeyvaq ghotI' DaSopta'pa', puq SoHpu'be'pu'.