[tlhIngan Hol] SuStel please tell me, I need to know..

SuStel sustel at trimboli.name
Sun Jul 30 12:00:18 PDT 2017

On 7/30/2017 2:29 PM, mayqel qunenoS wrote:
> SuStel:
> > bIH jatlhlaHbe' vay'. naQbe' bIH.
>
> naQbe'a' bIH ?!?!? hmm.. ngoDvam vISovbe'. Daj..
>
> vaj, qaghel vIneH. quenya tlhIngan Hol je DI*compare*chugh, vaj *more
> complete*'a' tlhIngan Hol ?

jatlhqu'meH tlhIngan Hol naQ law' Quenya naQ puS. mu' mung qun je HaDmeH
Quenya naQ law' tlhIngan Hol naQ puS.

Philologist ghaH Tolkien'e'. choH Hol 'e' HaDmeH, lutmey ghItlhmey je
HaD. mu' mung HaD. Holmey 'oghtaHvIS, qunDaj 'oghtaH je. Sindarin mojmeH
Quenya mIwmey 'oghchu'.

HolDaj qun 'oghmeH HolDaj jatlhwI'pu' 'oghnIS. Elf qun qon. vaj
Silmarillion qon. qontaHvIS, Dochmey pongmeH, Elf pongmey 'ogh. vaj DIp
law' ghaj HolmeyDaj.

'ach not HolmeyDaj naQmoHpu'. Hol wIjatlhlaHbogh 'ogh 'e' Hechbe'.
naQbe' pab; naQbe' mu' tetlh. pab Sovlu'bogh yajlu'chu'be'. 'ej
Heghpu'mo' Tolkien, SachlaHbe' HolDaj.