[tlhIngan Hol] What other languages make the {Sop}-{'ep}-{tlhutlh} distinction?

mayqel qunenoS mihkoun at gmail.com
Tue Jul 25 10:19:53 PDT 2017

'elaDya Hol lo'lu'taHvIS, SopwI' Dellu'meH vaj {Sop} neH lo'laH vaj.
'ej tlhutlhwI' Dellu'meH vaj {tlhutlh} neH lo'laH vay'. {'ep}
wIghajbe'.

Greek has only "eat" for eating food or soup, and "drink" for drinking
liquids (water, alcohol, etc).

DuDmeH jo'Daq lep Soj lanlu'chugh 'ej betgham Soj lInglu' vaj Sojvam
Soplu'chugh vaj 'elaDya'Daq {Sop} wIlo'qa'.

Even if someone places solid food in a blender and liquifies it, then
again in Greece we will use the word "eat".

qunnoq