[tlhIngan Hol] Only when you learn the vocabulary

Alan Anderson qunchuy at alcaco.net
Mon Jan 2 11:00:22 PST 2017

On Mon, Jan 2, 2017 at 1:42 PM, mayqel qunenoS <mihkoun at gmail.com> wrote:

> 'op poH ret jIjatlh...

qechlIjvaD Qapbe''a' «qen» nap?

> mu'tay Daghojta'DI qaSDI' wanI'vam neH tlhIngan Hol DayInlaHchu'

yapbe' mu'tay' Sov neH. potlhqu' je pab'e'.
'a chay' Hol'e' yInlu'?

> mu'ghom Dalo'nIStaHchugh vaj Hol qa' DatIvlaHbe' teH Qatlh ghojmeH mIw 'ej
> naQchoHmeH qaStaHvIS poH nI' bIvum net 'utmoH 'a tagha' Dunbej tev
> Dachavta'bogh

I got as far as {DativlaHbe' teH Qatlh} before losing the thread
completely. I am not going to spend the effort necessary to decode where
you intend the pauses between clauses to be. I am not lazy, but I do not
trust that the payoff will be worth it.

-- ghunchu'wI'