[tlhIngan Hol] paq'batlhDaq mu'tlhegh

De'vID de.vid.jonpin at gmail.com
Thu Feb 23 07:39:05 PST 2017

On 22 February 2017 at 00:55, Brian Cote
<wearetheinformation00 at gmail.com> wrote:
> DaHjaj <<paq'batlh>> vIlaDqa' 'ej mu'tlheghvam vItu':
>
> "quv vuv nuv pagh ghajbogh neH"
> /Honor is for those with nothing to loose!/
> (paq'raD 19:15)
>
> muj mu'tlheghvam pab 'e' vIHar, qar'a'?

I think it's an instance of apposition... maybe.

It's probably just bending the rules to get the rhyming pattern of
{quv vuv nuv}.

> vaj vIlughmoH 'ej mu'tlheghvam vIlIng:
>
> "quv vuv pagh ghajbogh neH nuv'e'"

I think the {neH} should follow {nuv}, in the meaning that you want.
You want to say "only someone who has nothing" not "someone who merely
has nothing".

--
De'vID