[tlhIngan Hol] The Doctor Who discussion

SuStel sustel at trimboli.name
Tue Feb 14 08:35:38 PST 2017

On 2/14/2017 11:01 AM, Aurélie Demonchaux wrote:
> HIja’ ! SoQvetlh jatlhpu’ Qel wa’DIch J
>
> DaH mu’meyvam noy vImugh – bIH Daqaw’a’ ?
>
> < Doy’law’ ghaH ’e’ DaQubbe’’a’ ? >

wa' latlh vI'omlaHbe':

    vay' ngo', vay' chu', vay' ngIplu'pu'bogh, vay' SuD

This one is disappointing because *ngIp* not being a verb of quality
breaks the symmetry of the whole thing. I wanted to say *ngo'wI',
chu'wI', ???wI', SuDwI',* but there's really no good way to do that.
Maybe someone can think of a good word to put into the ??? to make it
close to the original.