[tlhIngan Hol] KLBC - How to say "I like to do/doing something"

SuStel sustel at trimboli.name
Sun Feb 12 09:20:42 PST 2017

jum. choQoylaHchugh jIratlhlaH 'e' vIQub. mIw vISovbe'. jIDogh. bIDogh,
Qel qan. bIvemDI' SoS vav je Daghaj 'ej choqawbe'. toH, loQ choqaw.
nachlIj Dabbogh lut jIH. lu'. tagha' lut 'oH Hoch'e'. lut yIQaQmoH.
nIvmo', nIvbejmo': 'IDnar 'aplo' nIHta' maw'bogh loD qan 'ej Haw'ta'.
vInIHta' 'e' qaja'? toH, vIngIpta'; reH vIcheghmoH 'e' vIHech. 'o
'aplo'vetlh, /Amy,/ 'aplo'vetlh Daghom bInajtaHvIS. not Dumej. quq
ngoDmeyvam: tIn 'ej mach, chu'chu' 'ej qanqu'; 'ej SuDchu'ghachDaj SuD
law' Hoch SuD puS. 'ej Doch DIta'bogh, qar'a'? Doch lujallu'bogh. Doch
DIta'be'bogh. bInajtaHvIS ratlh Dochmeyvam. Qel /Amy Pond/ je...
qaSbe'bogh jajmey je.

SoQchoH Qarghmey. 'ach SoQlaHbe'chu' latlh Dop vIghoSpa'. DaH naDev
jInov. ratlhbogh qaSHa'ghach vIbuSQo'. qaSqa'ghach vImuS. yIyInchu'.
/Rory/ yImuSHa'. /Bye-bye, Pond./