[tlhIngan Hol] Moderator approval ?

mayqel qunenoS mihkoun at gmail.com
Wed Dec 27 08:15:49 PST 2017

I wish that were true, but I never receive the copies of my messages.

I just use the Force in order to find out, if they went through.

That, and the delivery reports..

..and the above in klingon:
..'ej mu'mey vorghvaD tlhIngan mu'mey vImojmoHmeH:

teH ngoDvam net jalchugh, vaj jIQuch; 'a not QInmey vIngeHta'bogh vIHev.

DuHvam vItu'meH, HoS'a' vIlo'; 'ej *delivery reports* vIlo' je..

~ nI'ghma