[tlhIngan Hol] How to say "I want to be good at Klingon" ?

demonchaux.aurelie demonchaux.aurelie at gmail.com
Sat Aug 26 12:39:01 PDT 2017

Thank you for your reply ! Looks like I was looking at the problem from the wrong angle with the whole "being expert at" thing.
tugh mu'tlheghmey Dachupbogh vIlo'bej  :)
Aurélie
Envoyé depuis mon smartphone Samsung Galaxy.
-------- Message d'origine --------De : mayqel qunenoS <mihkoun at gmail.com> Date : 26/08/2017  16:30  (GMT+01:00) À : tlhingan-hol at kli.org Objet : Re: [tlhIngan Hol] How to say "I want to be good at Klingon" ?
tlhIngan Hol po'wI' vImoj vIneHI want to become an expert of the klingon language
tlhIngan Hol vIlo'laHchu' vIneHI want to be able to use klingon perfectly
tlhIngan Hol vIjatlhlaHchu' vIneHI want to be able to speak klingon perfectly
tlhIngan Hol vIghItlhlaHchu' vIneHI want to be able to write klingon perfectly
tlhIngan Hol vIjatlhlaHchu' vIneH 'ej vIghItlhlaHchu' vIneH je.I want to be able to speak and write klingon perfectly.
qunnoq