[tlhIngan Hol] Multiple nouns with {-Daq} in a row

Steven Boozer sboozer at uchicago.edu
Thu Aug 10 10:12:55 PDT 2017

FYI qunnoq,  just in case nobody has mentioned these examples…

  tlhIngan juHqo'Daq tlhIng yoSDaq 'oH toQDuj chenmoHlu'meH Daq wa'DIch'e'
  1st Construction Site: The Kling District, Klingon Home World.  (KBoP)

  poSDaq nIHDaq je QamtaHvIS SuvwI'pu', chaH jojDaq yItnIS lopwI'
  The initiate must pass through a gauntlet of warriors.  (S9)
  (“while warriors stand on the left side and the right side, …”)

--Voragh

From: tlhIngan-Hol [mailto:tlhingan-hol-bounces at lists.kli.org] On Behalf Of SuStel